Dans med ont i foten

Hej, jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat så mycket i går, okej det blev faktisinget alls.
Jag var på fotbolls träning och sedan till pappas jobb, dom har nämnligen en pool där som jag , Malin och hennes kompis badade i. När vi kom hem hade melodifestvalen redan börjat, så jag han ite skria något.
På fotbollen så lyckades jag göra illa min fot. Jag typ landade på den.

Idag ka jag på dansen, men jag tror jag får nöja mig med att bara sitta och kolla på. För min fot gör fortfarand ont.
Efter skulle det igentligen varit fotboll. Men jag skippar den, för det är inte så kul att sitta ute i klan och titta pånär andra spelar fotboll. på dansen kan jag ju ialla fall träna med armarna. Men på fotbllen använder man ju bara föterna.

en söt liten bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback