rea



Under dagen så har jag varit på tre ställen. Jag började i Kista, där jag skulle hämta min jacka. När jag hade fått min jacka så åkte jag in till stan där jag träffade Linnea, Emma och Jenny. Nästan det ända vi gjorde var att springa runt på olika Ginatricot:er och leta efter rätt storlekar på några speciela tröjor. Efter typ alla Ginarticot:er i stan så hade Emma fortfarande inte hittat rätt storlek i en kläning, det var inte så konstigt för det var jätte mycket rea på nästan alla kläder och mycket var redan utplockat. Men då bestämmde vi oss för att åka till Vällingby. När Emma hade letat igenom nästan hela butiken så hittade hon den äntligen.
Kista-Stan-Vällingby.
Alla köpte vi något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback