Avslutnings middag



Jag årkade inte skriva något efter att vi varit ute och ätit.

Varje skolavslutning så går vi(min familj) ut och äter på någon resturang. Den här gången så var vi och åt på en Tapas-bar. Jag tog friterad potatis med två spett, friterade bläckfiskringar och någon tortillabröd med ost och kurrykyckling i. Tapas är små smårätter bara så ni vet, så ni inte tror att jag är värsta matvraket som bästeller tre maträtter. :) Allt var jätte gott, tyvärr så glömde jag att ta foot på maten. När vi kom hem så gjorde vi lite "splittar" Jag tog hallon-splitt och Malin tog banana-splitt. Det är dom som ärpå bilderna, om ni inte förstod det ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv:

det var så lite så :)

2009-06-12 @ 19:36:01
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback