Lördag kväll!

Hoppas ni har det skönt!
själv så ligger/sitter jag i soffan. jag har kollat på körslaget. det va synd att robert wells åkte, jag tycker att magnus borde åkt!

Min och pappas Middag var jätte god!
Det var friterad kycklin( hemmagjord ) med ris och söt sur sås ( också hemma gjord) . Jag blev väldigt kladdig när jag gjorde kycklngen. tyvär glömde jag att ta kort på det. :(
det är kycklingen i såsen.om ni undrar

Just nu tittar jag på en film, har inte riktigt fattat vad den handlar om. samtidigt äter jag godis!!



Vi hörs imorgon. kanske lite mer på eftermiddagen, jag vet inte om jag hinner på morgonen nämligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett gott det ser ut!

2009-01-18 @ 14:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback