Ja, Jag vet....!

Jag har inte uppdaterat bra alls sedan torsdags..  :-( .
Jag åkte nämligen till farmor i fredags, vi ( Malin och jag) fick gå tidigare från skolan för att hinna till tåget.
Väl framme fick vi pizza :-P!! väldigt got!
På lördagen så åkte vi pulka, och åt kyckling.
Söndag: Åkte vi skidor och jag lagade maten, det blev Kyckling  (söndagen också) med pasta. smaskens.
Och igår så åkte vi typ tåg hela dagen.

Tyvär blev det inga bilder för jag glömde att ta med en kamera och min mobil har så himla dålig kamera.
Och jag hittaer heller ingen bild på Maya, Farmors super söta och rara hund!!!  :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa dagens autfit:)

2009-01-27 @ 18:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback