FREDAG!!!

Jag har precis varit och hämtat min lilla syster hos en kompis. Jag hade inte någon lust att gå men jag fick göra det ändå. Men lite motion har ju aldrig skadat!

jag har även kollat på Hell´s Kitcen ( det var repris) och GUD va Gordon skriker!! Fast programet är väldigt bra.

Jag hopas att det blir god mat i kväll. Det kanske blir sushi! hoppas att det blir så. Jag har hört att det inte är många som gillar sushi, men har ni värkligen testat det iså fall? Okej, det kanske låter lite äkligt med med rå fisk och sjögräs men det är JÄTTE gott!!

Ja juste, du som skrev ett tips om hur jag kunde göra det lite roligare att läsa bloggen, vad tycker du jag ska fota för något?  Ni andra får järna också skriva vad ni tycker att jag ska fota!




Här är två bilder som är tagna för ganska längesedan. Det är foton på ett halsband. vilken av dom tycker du blev bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback