Fredag, som var igår... hehe :-S

Ja Jag vet jag borde blogg mera, men jag typ värkar vara upptagen hela tiden, även fast jag inte är det :-S? ( Jag fattar det inte rikdigt)

Okej Fredag:
Malin ( lillsyrran) Hade "bal" Med sin kompis julia. Dom hade den i en scout-stuga. Själv var jag en servitris :) Med väst och skorta :) mycket stilig om jag får säga det :P

Här är jag :







Det blev Mycket god och traditionel Tacko, och mareng swish till disert.  Fast dom hade glömt en mycket viktig sak (enligt mig) HALLON!!  ( jag älskar nämnligen bär!

 Men efter typ en halv timme eller så så dog kameran, bateriet hade inget bateri kvar vilket var väldigt pissigt!
så jag har inga bilder på maten :(  eller något annat.

Jag skriver senare om vad jag gjort idag, för nu ska jag äta

puss, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback