Förlåt

Förlåt om jag inte skrivit på ett tag, okej det bara två dagar men ändå!

I söndags var jag på Dansstart på min nya dans skola man skulle typ visa upp vad man kunde så att dom kunde dela upp två grupper. Tyvär kom jag i den lite sämre gruppen :( fast det är inte så konstigt för jag har aldrig tävlat förut och alla andra där har gjort det. Jaja det ska ialla fall bli skit roligt!! och nästa gång är imorgon ( Onsdag) !!!!
När ja kom hem från dansen så skulle jag göra klart mitt So arbete som jag faktist blev väldigt nöjd med.



Och igår ( måndag) Så var jag väldigt trött på morgonen men släpade mig ändå till skolan, hoppas att jag inte såg ut som en zombi! Jag tror inte det men man vet ju aldrig. Sista lektionen var bild och jag blev väldigt nöjd med mitt själv porträtt. Fast det kanske inte var jätte likt mig men det blev ialla fall fint. tyvär kan jag inte visa det för man får inte ta hem dom än:(, men när man får så ska jag visa er!!!
Juste, efter skolan, och lite matte hemma så åkte jag och min lilla syster och mamma för att leta jacka men jag vet inte riktigt vilken av jackorna som värkade bäst så vi köpte ingen jus då.

åsså idag så har jag sov morgon men jagkunde inte sova till nio för vi har en stärderska som kommer idag så jag fick bara sova till 07.40 !!! :(:(:(:(:(:(:(
Men nu är jag ganska pigg ändå.  Jag har inte besämt mig om jag ska äta i skolan eller om jag ska äta hemma i dag. det bli lax i skolan eller nudelsoppa hemma. jag kanske tar lite av varje! vi får se.

nu ska jag nog sluta det här inlägget, hej då vi hör väll senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback