Äntligen helg!!

Hejsan hoppsan!

Första inlägget för idag, jag har inte hunnit med något annat. Jag har haft en ganska så lång skoldag( 15.05) när den var slut gick Linnea och Jenny hem till mig. Vi skulle nämligen på bio idag. Det fanns knappt några bra filmer som inte var försent, vi funderade på att se Australia, men den skulle ha slutat så sent, så det blev:
Filmen jag såg
Jag tycker den var väldigt rolig men inte lika bra som den första.

Just nu sitter jag och tittar på Let´s dance, jag tycker det är ganska så roligt. jag ska ju själv börja tävlings dansa i disco, det ska bli riktigt roligt! 
Jaja, nu ska jag fortsätta titta. puss o kram, jag kanske skriver något lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback