Shopping!

Igår efter skolan åkte jag in til stan med mamma, eller rättare sagt åkte jag in och gick lite själv först innan mamma var klar på sitt jobb.
Största anledningen till att jag åkte in var för att jag skulle köpa present till Malin, Min lilla syster, som fyller år på fredag. Tyvär kan jag inte säga vad det var hon ska få, ytefallatt hon skulle läsa detta inlägg.

Men jag köpte inte bara hemligheter utan också kläder! :-D

Jag hittade till exempel en jätte söt kjol!
Här är en bild på den:

Köpt på H&M

Sen köpte jag även en tröja till skjolen.
Och här är den:

Köpt på H&M

Och två bh:ar.
Och dom ser ut så här:



Köpt på Lindex.


Kommentarer
Postat av: emma

Fett fint! Jag älskar kjolen.

2009-02-06 @ 17:09:51
URL: http://emmaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback