Jag är utmanad!


 ♦ ♦ ♦ Snusar du?
- usch nej! (:
♦ ♦ ♦
Röker du?
- NEJ, varför skulle jag !?*puke*
♦ ♦ ♦
Gör du frukosten själv?
- ofc I do :P
♦ ♦ ♦
Har du suttit i rätten?
- ööööö nej :S
♦ ♦ ♦
Har du slagit ner någon?
 -Nej, men om jag skulle ha gjort det så hade personen fått ont!*whambam*
♦ ♦ ♦
Har du pussat någon av samma kön?
- Räknas mamma?
♦ ♦ ♦
Har du varit på strippklubb?
- Nope
♦ ♦ ♦
Vad gör du när du blöder näsblod?
- stoppar in bomul i näsan så att jag ser ut som en himla apa, fast det var länge sedan.
♦ ♦ ♦
När grät du senast?
- Förra torsdagen tror jag, det var någon läxa jag inte fattade och det var sentCrying or Very sad
♦ ♦ ♦
Vem kan du prata om allt med?
- Mamma och Pappa, och dom flesta kompisar också! *hart*
♦ ♦ ♦
Har du solglasögon?
- Nee, typ inte!
♦ ♦ ♦
Skriv en mening på engelska
- It´s Friday to day!! :P
♦ ♦ ♦
Vem pussade du senast?
- Mamma tror jag *hart* :*
♦ ♦ ♦
Vem kramade du senast?
- Maria(:
♦ ♦ ♦
Vad är din högsta önskan just nu?  
- Att det går bra på disco tävlingen!! :D
♦ ♦ ♦
Vad heter ditt hårspray du använder?
- ancänder inte, jag bara borstar *angel*
♦ ♦ ♦
Vem gillar älskar du?
- Min familj, mina släcktingar. My friends *lavloo*
♦ ♦ ♦
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
- Blå,rosa,gul och lite brun, fast jag är utklädd till Kirsti, imorse hade jag bara ett vitt linne.
♦ ♦ ♦
Känner du någon som heter Niklas?
- nej, men en som heter niklarsson i efternamn Tummen upp
♦ ♦ ♦
Har du bärbar data?
- Yes Sir! Razz
♦ ♦ ♦
Är du blyg?
- oftast, hehe  *blush*
♦ ♦ ♦
Vad tänker du på just nu?
- Vet inte riktigt, kanske vad jag ska skriva. Och att jag är ganska trött och inte vet vad jag ska göra.
♦ ♦ ♦
Vad ska du göra nu?
- Tita på tv, tror jag.
♦ ♦ ♦
Vart hittade du den här listan?
- Hos www.bunettjane.blogg.se och www.sommarfreak.blogg.se
  :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan inte du lägga upp en bild på dina nya danskläder? Det vore jätte kul :)

2009-02-13 @ 15:47:21
URL: http://youknowyouloveit.blogg.se/
Postat av: Linnea

Svar: Jag hade ingen bild på dig ;)

2009-02-13 @ 15:48:34
URL: http://youknowyouloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback