Fredag!!

åå vad skönt, nu ar det fredag igen!

Skola dagen har varit jätte rolig:
  • Första lektionen hade vi övning inför uppvisningen senare på dagen.
  • sen hade vi mat, det blev hjärte plättar med sylt och grädde!
  • Sen var det tårt ätning, det hade nämnligen varit en tårt tävling som vi fickreda på vinnaren senare på dagen.
  • Efter tårta och plättar, så var det gen rep.
  • Och nu var det dags, vi skulle uppträda! Själv så var jag Kirsti, program ledare, ok det gick faktist riktigt bra!
Våran klass vann faktiskt rockie priset! mycket stolt!
jag hade tyvär glömt att ta med kamera så jag har inte några bilder :-(
Men jag ska försöka få fram lite bilder från kompisar, så om någon läser det här så kan ni ju skicka bilderna till mig :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback