Regnigt värre!

 

Efter att jag hade skrivit förra inlägget så kom jag på att jag visst hade något att skriva om.

När vi hade fotbollsträning (på en skit dålig plan. Det är typ sand istället för grus) Så började det regna. Först var det bara lite regn, men sen så böjade det ösa ner. När det spöregnar så brukar det ju bara hålla på i typ en minut men det gjorde inte det här. Det typ öste ner i tio minuter.

Nog om regn.
Nu ska jag nog gå och läga mig i sängen. Jag kanske inte tänker sova på en gång för jag har upptäckt att jag har ganska så bra insperation på kvällarna, så jag tänker nog rita lite granna.
God natt, vi hörs imorgon. (:

Kommentarer
Postat av: E M M A

SVAR: hehe tack :)

2009-08-14 @ 11:33:30
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback