Harry Potter och halvblodsprinsen



Det bidde bio, fast med Malin och hennes kompis istället för med någon kompis.

Jag tycker att filmen var helt okej. Det var inte en av dom bästa Harry Potter filmerna, men ändå. Den här filmen hade ju faktiskt lite komedi aktigt i sig ibland. Jag tycker nog inte att det var det bästa slutet jag har sett, för det var lite ett sådant så att man måste se nästa film.
Jag kommer faktiskt inte alls ihåg vad 5:an handlade om. Är det någon annan som kommer ihåg så får den persone järna lämna en komentar om vad den handlade om.

Oj, nu börjar klockan bli mycket! Måste nog gå och lägga mig nu. För imorgon kommer städerskan och då måste jag upp vid åtta. Go natt på er alla!

Kommentarer
Postat av: emma!

Men det var då bumbledor typ avgår som rektir, och hon tanten kommer istället. Harry potter hittar en kula som det står hans namn på, i det dära stora arkivet eller vad man ska säga. Och sirius black dör ju.



Jag tror iallafall att det var 5;an, för när robert pattison var med vare ju drakar, och det var väll 4:an?!. :P

2009-08-11 @ 10:34:38
URL: http://emmaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback